lørdag den 16. november 2013

Byttemarked i den rååååhal på Godsbanen Åaarhus






























Vi kom hjem med en hvid blacere og tre skønne t-shirts samtidig med, at vi kom af med et par kasser tøj og et prof. kasseapparat. Jeg skal helt sikkert med næste gang, selv om jeg altid skal "snyde" min skøre hjerne til at komme hjemme fra. Det er jo så  uforpligtendebekræftene-rart  at bytte og bytte og fotografere mystiskheder og bytte igen...

Markedet foregik i den rå hal på Godsbanen, flot "scenografi" til bytterierne. Jeg kunne måske godt tænke mig lidt mere gøgl, ild og madboder....

Hvordan gør man:
1. ved ankomst aflevere du dine ting.
2. derefter er der frit slag på alle borde og hylder. Byt to ting og kom hjem med ti eller omvendt - alt er tilladt med fællesskab og bæredygtighed for øje.
Tjek facebook gruppe for dette arrangement her, landsdækkende byttemarkeds-blog her og Godsbanen og rå hal arrangementer her